maddox

czyli jakiego imienia nie mozna w Polsce zarejestrowac

sobota, listopada 08, 2008

plakat

dla niezorientowanych, mam taki plakat na lodówce:
mój plakat
w sumie wiadomo, o co chodzi.
cel: straż pożarna [taki duży wóz, który wozimy w bagażniku samochodu
jakoś tylko nie mogę osiągnąć CELU, gdyż brakuje mi w kategorii "lewy dolny róg", czyli sonia...
ponadto ostatnio utraciłem naklejkę z kategorii "przedszkole" (prawy dolny róg), więc nie jest dobrze.

ale dziś dostałem naklejkę, gdyż rano pięknie bawiłem się z soniusią (po 6 rano poszedłem do niej do pokoju ["Sonia miala otwarte oczy", jak oznajmilem mamie zgodnie z prawdą, bo jak wparowałem do niej, to przecież właśnie je otworzyła), wlazłem jej do łóżeczka i razem spędzaliśmy te mroczne chwile do momentu, kiedy czuła na hałasy mama wstala, struchlana myślą, że właśnie się zrzucamy ze schodów.
jednakże pasibrzuch zaczął awanturę o swoją kaszkę, ja jednak - jako ten dobry brat -podzieliłem się z sonią moim ciastem, które rodzice mi zostawili na rano (żeby uchronić mnie przed kolejną akcją "opróżnianie szafek kuchennych" z wszelkich zjadalnych zdobyczy).
a potem bawiliśmy się razem z soniusią, ja byłem jej psem, a ona była moją mamusią.
no i jeszcze później budowałem dom z poduch na kanapie, a sonia mi trochę psuła, więc musiałem ją napomnieć:
ja: Sonia, chcesz mieć domek?
sonia: Tak
ja: No to nie rozwalaj.

2 Comments:

Anonymous Anonimowy said...

Madoxiu,
Jak wujaszek przyjedzie do Polski to przyklei Tobie pare naklejeczek EXTRA, tak od wujka w prezencie :)

4:18 AM  
Blogger maddox said...

zapraszam zapraszam. zwłaszcza, że sonia mi ciągle kradnie naklejki z kwiatkami.

10:59 PM  

Prześlij komentarz

<< Home