maddox

czyli jakiego imienia nie mozna w Polsce zarejestrowac

środa, kwietnia 15, 2009

kotki 2

kotki
narysowałem soni dwa kotki, bo prosiła i jęczała , że nie umie (ode mnie nauczyła się jęczeć).
sonia też świetnie naśladuje moje "nie mam siły". nagle na nic nie ma siły i wszyscy muszą ją wyręczać. szybko załapała, o co chodzi. ale przez to trochę straciło na mocy to moje magiczne "nie mam siły", sonia nim szarga na prawo i lewo.

małpiatka bawi się na zjeżdżalni. ja zajmuję się poważnymi kwestiami, maluję, rysuję, buduję statki albo drogi, czytam książki względnie odbywam próbę muzyczną przygotowując się to międzynarodowego tournee [szlifuję też angielski w tym kierunku, oh monkey monkey funky... cherry apple plum banana... head and shoulders knees and toes... co prawda rodowity anglik nie mógł ostatnio mnie zrozumieć, ale może to dlatego, że koncentrował się na rozpoznawaniu polskich słów, nie spodziewając się po mnie płynnej angielszczyzny].
małpiatka