maddox

czyli jakiego imienia nie mozna w Polsce zarejestrowac

poniedziałek, września 21, 2009

urodziny II

miszcz śpiewa
jednak dobrze mieć urodziny. a dwa razy, to już w ogóle fantastycznie. cała moja rodzina przybyła, żeby ze mną świętować i ja strasznie się cieszę, bo ich ogromnie lubię. pośpiewałem im trochę przebojów z mojego najnowszego repertuaru, niektórzy nie byli zbyt wytrwali, żeby mnie tolerować w bliskim sąsiedztwie zbyt długo... ale będą jeszcze żałować, że Mistrza odrzucili...
tata mnie uczy

miszcz gra z sonią

robaki się ruszają

4 Comments:

Anonymous ada said...

sto lat!

11:36 PM  
Anonymous agata wiktoria said...

Natchniona minka i trzymanie mikrofonu - rewelacja :) I te klawisze. Mam cudnego Idola!

2:42 PM  
Blogger maddox said...

umiem już zagrać kawałek "Twinkle twinkle Little Star"

2:52 PM  
Anonymous agata wiktoria said...

Koncert konieczny! :)

3:05 PM  

Prześlij komentarz

<< Home