maddox

czyli jakiego imienia nie mozna w Polsce zarejestrowac

czwartek, listopada 12, 2009

zdjęciarka

pojechaliśmy wczoraj do cioci-zdjęciarki, jak również do marty i mateusza. ciocia przygotowała kosmiczny statek, którym lecieliśmy w przestworza artyzmu. marta z mateuszem w ogóle nie byli poruszeni. od razu widać, że starzy wyjadacze. mnie trochę spłoszyła perspektywa mocnych naświetleń... w przeciwieństwie do siostry mojej, której dusza artystyczna zajmuje 90 % wątłego ciałka,a we krwi ma wdzięczenie się, strzelanie minami, pozowanie... jeno modelka z zaawansowanym adhd stanowiła nie lada wyzwanie dla wprawionej cioci profesjonalistki, bo aparat nie miał opcji sprintera.
jak ja się już ośmieliłem, to też zająłem miejsce w statku kosmicznym, by godnie i z wrodzoną wrażliwością zaprezentować siebie, chłopca o bogatym wnętrzu z alergią na brzozę.
[dzień wcześniej właśnie odkryliśmy, że to brzozy mnie tak załatwiają... a mama chciała posadzić stado brzóz w ogródku... może za to zorganizujemy stado kóz... chociaż na kozy też mogę mieć alergię. ale jedno jest dobre: na KARALUCHA nie mam!!!]
mam nadzieję, że rychło zapoznamy się z dziełem cioci zdjęciarki... na pewno będzie fan-ta-sty-czne!
autorka pięknych naszych ujęć, ciocia zdjęciarka
a oto kilka fotografii od cioci-zdjęciarki:











6 Comments:

Blogger Ola said...

zdjecia cudne, czekam na PORTFOLIO (= kalendarz na 2010) :D

7:23 AM  
Blogger maddox said...

zrobi się. lidl w tym roku zrealizował nasze zamówienia...

8:05 AM  
Anonymous agata wiktoria said...

W istocie, wspaniali modele i super sesja :)

9:11 AM  
Anonymous ciocia gosia said...

gratulacje dla cioci zdjeciarki, a dla modeli buziaczki za piekne pozowanie:)

2:22 PM  
Anonymous zakurzona ciotka mo said...

noooo - cud miód malina!!!

2:39 PM  
Blogger Ania said...

super fotki :) a jaki Ninio robi sie do Ciebie podobny! A Sonia do Piotrka, tyle ze w ladniejszej wersji ;-))

7:18 PM  

Prześlij komentarz

<< Home