maddox

czyli jakiego imienia nie mozna w Polsce zarejestrowac

środa, czerwca 30, 2010

das Experiment

robili na mnie eksperymenty.
byłem królikiem doświadczalnym, który z wielkim zaangażowaniem i entuzjazmem uczestniczył w badaniach na dzieciach. to się nazywa marketing! dostałem gadżet - a to najważniejsze przecież - gadżet o nazwie KROKOMIERZ. nieźle mieć taki patencik przy pasku i obnosić się na mieście z nim przez cały tydzień.
eksperyment dowiódł, że będzie ze mnie maratończyk...
zdecydowanie powyżej przeciętnej wykonuję kroków i - dodatkowo - wbrew trendom społecznym w weekend przemierzam jeszcze więcej kilometrów niż w dzień powszedni [długie wybieganie].
nikodem maratończyk robi średnio 10 km dziennie :)
może to wciąż dość blado wypada na tle osiągnięć rodziców, ale jak na swój wiek, jestem powyżej średniej :-)))

badania somatyczne wykazały, że wcale nie jestem za chudy [jak twierdzi większość mojej rodziny], lecz całkowicie przeciętny [brzmi nieco pejoratywnie, może lepiej to ujmę: jestem normalny!]. moje BMI 15,15 nie wzbudza podejrzeń zaburzeń [norma dla 6-letnich chłopców to 14,1-17,1], doprawdy: odetchnąłem z ulgą, gdyż po nocach już spać nie mogłem :-)
i mam też procentowo tyle samo tkanki tłuszczowej co mama oraz tyle samo procentowo ciała szczupłego [to dziedziczne widać].
eksperyment wykazał, że obie moje ręce charakteryzują się podobną siłą, choć testy sprawności motorycznej obu rąk są nieco nieczytelne dla laika, więc się nie będę wypowiadał. swoje wiem, jestem sprawny ruchowo, co moi rodzice mogą potwierdzić od kołyski.

1 Comments:

Blogger Ola said...

a ile krokow robi SREDNIE dziecko? a ile dorosly?

ciekawa jestem

9:31 AM  

Prześlij komentarz

<< Home