maddox

czyli jakiego imienia nie mozna w Polsce zarejestrowac

środa, czerwca 30, 2010

koniec roku

dzisiaj popadłem w rozpacz, jak sonia wróciła ze swojego klubu malucha, w którym miała zakończenie roku i dostała piękny dyplom, podkładkę pod kubek z aniołkami oraz PŁYTĘ CD z własnymi zdjęciami. bo ja też chcę taką płytę!!!
najpierw odmawiałem obejrzenia soni zdjęć, podkreślając jak bardzo ja chcę podobną płytę dostać z mojego przedszkola... jednak po długiej chwili zdecydowałem się łaskawie obejrzeć te zdjęcia, co zresztą było całkiem rozrywkowe. oto kilka Soni z jej przedszkola maluchowego z ostatniego roku:

sonia je swój lunch w zupełnie standardowym szkolnym mundurku


sonia w sali, po porzuceniu sukienki


sonia ze swoimi ciasteczkami


sonia edukuje dzieci o murzynku bambo


sonia z dzieciakami na trawce


sonia uczy się rzemiosła


sonia łapie bańki

2 Comments:

Anonymous Anonimowy said...

a ktory to taki fajny klub malucha?!!

4:18 PM  
Anonymous mamamaddoxa said...

klub malucha na Kłodnickiej.

4:33 PM  

Prześlij komentarz

<< Home