maddox

czyli jakiego imienia nie mozna w Polsce zarejestrowac

wtorek, czerwca 22, 2010

przedszkolaki dwa

właśnie kończę kolejny rok edukacji przedszkolnej w państwowej instytucji, gdzie pobieram nauki. od września moja kochana soniutka dołączy do mnie i będzie również częścią systemu, który przygotuje ją do edukacji wczesnoszkolnej. sonia wygrała wybory, czyli zdobyła największą liczbę punktów w rekrutacji: to się nazywa dobry start! ja miałem najmniejszą liczbę punktów, z jaką przyjmowali... ale to dzięki MNIE sonia ma takie fory. teraz będę ją musiał wypromować jakoś w naszej placówce, chociaż może się zdarzyć, że to sonia będzie promować mnie... jest taka możliwość :)
ja, cichy i wrażliwy brat - ona, krzykliwa indywidualistka.

1 Comments:

Anonymous Olanglia said...

Gratulacje dla blyskotliwego rodzenstwa! Ninio, a co zrobisz jak Sonia zacznie ze wszystkimi w przedszkolu zartowac? O tym slimaczku?

10:44 PM  

Prześlij komentarz

<< Home