maddox

czyli jakiego imienia nie mozna w Polsce zarejestrowac

niedziela, października 31, 2010

kowbojski park

prawdziwy kowboj

na marginesie wszystkie moich życiowych aktywności jestem kowbojem. mam wszelakie atrybuty kowboja, choć troszkę wybrakowane, należy uczciwie przyznać. lista "do kupienia" zawiera następujące pozycje: buty z ostrogami oraz koń. mam nadzieję, że uda się szybko zrealizować moje palące potrzeby, bo nie wyobrażam sobie życia bez butów z ostrogami i bez konia.
olstra moich dwóch pistoletów mocno się w ciągu jednego dnia użytkowania sfatygowały - już wymagają konserwacji czy wręcz naprawy... ale jak kowboj jest pracowity i aktywny, to tak to już z osprzętem bywa... mam nadzieję, że koń będzie bardziej żywotny!

miszczu

kowboj tresuje drzewa


parkujemy się

małpka dyndu-dyndu

1 Comments:

Anonymous Anonimowy said...

z koniem to będzie poważny problem...
no i ten brak stajni...chyba żeby zamiast garażu ? albo jakiś konik "mechaniczny" w zastępstwie prawdziwego...albo choć hulajnoga...
a Sonince to chyba lepiej się przestawić na "taniec wspołczesny", robi duże postępy...

11:50 AM  

Prześlij komentarz

<< Home