maddox

czyli jakiego imienia nie mozna w Polsce zarejestrowac

poniedziałek, marca 21, 2011

lęk wysokości

tata lata
z mojego pokoju na poddaszu też mam takie widoki, jak sobie dobrze wyobraźnię rozgrzeję ;-)

ale tak w ogóle to mam lęk wysokości [i jestem nieśmiały....] - a czasem w odwrotnej kolejności. fakt jest faktem, wczoraj w restauracji, na rodzinnej biesiadzie ku czci dziadka i wujka, to sonia organizowała mi czekoladki od pani kelnerki, bo ja się wstydziłem poprosić. sonia natomiast bezpardonowo zakolegowała się z gośćmi tegoż lokalu, którzy konsumowali swoje pokarmy w najdalszym końcu - ona ich jednak znalazła, zapoznała i wyłudziła czekoladkę na swoje potrzeby [drugiej sztuki już dla mnie nie mieli, więc sonia poprosiła panią kelnerkę, która nie śmiała soniusi odmówić].
dobrze mam z tą soniutką, czasem mi nawet czekoladki organizuje!