maddox

czyli jakiego imienia nie mozna w Polsce zarejestrowac

niedziela, maja 15, 2011

4 kółka [i deska]

zostałem zainspirowany. mam nową pasję.
DESKOROLKA!!!
dzięki Leonowi, który okazał się fantastycznym instruktorem, cierpliwym nauczycielem i pomocnym kolegą. pozwolił mi skorzystać ze swojej deski, pokazał mi i nauczył mnie kilku tricków i moje małe wielkie serce zostało podpite [jeszcze może nie zdobyte, ale kto wie...].
teraz rodzice stoją przed decyzją, czy kupić mi deskorolkę... mam ochraniacze na kolana i nadgarstki, które używałem na łyżwy, mam kask rowerowy... ale jak tu jeździć na deskorolce, jak tu uczyć się tricków i robić szoł BEZ deskorolki...
co prawda, pokazywałem mamie na sucho jak się robi te tricki... no ale BEZ deskorolki.
tu będzie filmik z tego, jak jeżdżę :-)

2 Comments:

Anonymous krasavitza said...

Donoszę, że Leon nauczył się KickFlipa co podnosi jego rangę jako instruktora.... z chęcią przyjdzie jeszcze udzielić paru bezcennych wskazówek, najchętniej przyjdzie z mamą w zamian za szklankę kawy :-)

6:54 PM  
Blogger maddox said...

dawaj dawaj Ciocia Wichura i Leon!!! jesteście zawsze zaproszeni - więc kołatajcie do wrót naszych a otworzą WAM!!

11:09 AM  

Prześlij komentarz

<< Home