maddox

czyli jakiego imienia nie mozna w Polsce zarejestrowac

niedziela, sierpnia 21, 2011

maraton Leszno

mama pobiegła. miała piękny dzień, wspaniałą pogodę, piękne widoki na lasy leszczyńskie i zdobyła dla mnie PUCHAR!!!

fot. Sławek Wiśniewski
puchar za I miejsce w kategorii wiekowej K-30 [nie wszyscy doczekali do rozdania nagród, stąd braki na podium], ale mama poczekała :)
ceremonia pucharowa
Zwycięska drużyna z WRO:
dream team

piękny las leszczyński
kolejna pętla za nami

jeszcze trochę....
po zwycięskich biegach/chodach należała się medalistom UCZTA; mama upiekła przepyszne ciasto śliwkowe wg przepisu Basi z Tibnora, lecz z mąką żytnią w 100%. mniam. szkoda, że nie dane mi było spróbować!
placek ze śliwkami - MNIAM

6 Comments:

Blogger Ania said...

to poza gratulacjami to mam dwa komentarze:
1. czy ja dobrze widze Mame z czerwoną szminką na maratonie?? Mniam :)
2. drugie mniam - interesuje mnie przepis na ciasto z samej mąki żytniej bo eksperymentujemy sobie eliminację pszenicy. Pleeaase :)

7:55 PM  
Blogger Ola said...

Ania, moim zdaniem przepis cna ciasto wez sobie z mojego bloga, i zastap make pszenna - zytnia :)
http://polskapakistansverige.blogspot.com/2010/10/placek-ze-sliwkami.html

autoreklama! autoreklama!)

Kinga: prosze o oficjalne podanie skladnikow pakietu startowego Maratonu w Lesznie... zeby nie bylo, ze wysmialas ten z Malmö a tam taki sam :D

8:12 PM  
Anonymous mamamaddoxa said...

1. to nie szminka to krew od zaciskania zębów: byle do mety byle do mety!

2. przepis w rzeczy samej z bloga Listy, jeno mąką żytnia w 100%.
nie dałam żadnej wanilii, tylko cynamonu trochę.

3.oficjalny skład pakietu startowego:
- koszulka techniczka
- gąbeczka
- smycz do kluczy
- długopis
- reklamówka
- ciepły posiłek na mecie [zupa gulaszowa z pieczywem]
- napój [piwo, pepsi, woda...]
- medal na mecie

troszkę się zatem różnił od malmowego, nieprawdaż?
cena pakietu: 50 PLN [i to powinnaś się zakrztusić!]

9:17 PM  
Blogger Ola said...

tez chcialam napisac ze KREW ale pomyslalam, ze jeszcze Kinga sie obrazi.... ze przeciez biegla plynnie, spokojnie, lekko i z usmiechem...

9:41 PM  
Blogger Ola said...

a pakiet startowy pelny wypas, powiedz mi jeszcze tylko co to jest koszulka techniczka

9:41 PM  
Anonymous mamamaddoxa said...

koszulka techniczna to koszulka z odpowiedniego materiału do biegania: oddychającego... [nie chińska bawełna tylko chiński poliester]
anyway, profesjonalna oddychająca.

9:43 PM  

Prześlij komentarz

<< Home