maddox

czyli jakiego imienia nie mozna w Polsce zarejestrowac

czwartek, września 01, 2011

witaj szkoło!!!

idę na 11, więc się dopiero zacznie.
dziś będzie impreza, jak mama mówiła, więc mama idzie ze mną.
jak impreza, to chyba ciasteczka, cukiereczki, żelki, picie, jak to na imprezie... ciekawe ciekawe...

...
poszedłem z mamą, a także z Filipem i jego mamą, a w szkole dołączyli do nas tatusiowie.
kazałem mamie ubrać się adekwatnie do mnie - mama chciała iść w różowej bluzce [i różowych butach!!!], ale powiedziałem, że "w tej białej koszuli lepiej". mama więc dostosowała swój strój do moich wytycznych: czarna spódnica, czarne buty i biała koszula, no i biżuteria ode mnie. no, udało się wyglądać odświętnie i elegancko, choć ja planuję codziennie chodzić do szkoły w garniturze, bo bardzo mi się podoba. tyle, że zamiast chodzić - będę jeździć na rowerze.
ja i mama

pierwszak z rodzicami

w szkole był straszny tłum, w końcu 130 pierwszoklasistów z rodzicami to naprawdę dużo ludzi... troszkę mnie onieśmielił na początku budynek szkoły, jednak szybko pokonałem wszelki stres i jak stary wyjadacz wkroczyłem w mury mojej szkoły podstawowej nr 91.
zebraliśmy się w sali gimnastycznej, by poznać wszystkich nauczycieli oraz zostać oficjalnie podzielonym na pięć klas, po czym po przemówieniu pana dyrektora udaliśmy się do swoich sal.

pokaźny tłum

moja klasa I E ma wspaniałą panią Kasię, z którą mieliśmy okazję poznać się dziś osobiście. jak się okazało, pani Kasia ma urodziny wtedy, kiedy ja, czyli 3 września :) to bardzo fajnie.
pani Kasia zaleciła rodzicom zabrać nas dziś na lody, a także przyprowadzić jutro przed 8 do szkoły, z którą mamy w planach się zapoznawać.
teraz już codziennie będę w szkole przed 8 rano, co oznacza, że będę musiał wcześnie wstawać i nie będę mógł z mamą chodzić na 7 na basen...

aha, impreza okazała się nieco inną niż przypuszczałem, nie było ciasteczek i cukierków, ale pani Kasia obdarowała nas lizakami oraz magicznymi niebazgrzącymi ołówkami.

7 Comments:

Blogger Ania said...

trzymam kciuki, napisz jak bylo :)

12:30 PM  
Anonymous Ada said...

Widzę, ze tata tez sie pięknie ubrał w garnitur i biala koszule ;P

6:03 PM  
Blogger Ola said...

... a jakie buty ma eleganckie

10:07 PM  
Blogger Ola said...

a jeszcze chsialam dodac, ze ci rodzice na zdjeciu jacys tacy ... STARZY.... nie Twoi tylko ci inni oczywiscie, Twoi sa na pewno najmlodsi, tak mlodsi o 10 lat od innych, nie?
;D

10:08 PM  
Blogger maddox said...

tata odświętny jak co dzień :)
buty też jak co dzień :)
...
starzy są starzy.... takie życie, co zrobić!

dobrze, że ja jestem piękny i młody!

10:28 PM  
Anonymous Krysia sąsiadka z Abramowskiego said...

Życzę powodzenia elegancki pirwszoklasisto

10:56 PM  
Blogger maddox said...

dziękuję. będę starał się dobrze reprezentować nasz region w szkole :)

3:12 PM  

Prześlij komentarz

<< Home