maddox

czyli jakiego imienia nie mozna w Polsce zarejestrowac

czwartek, października 20, 2011

październikowa zaduma

jesień przyszła. ogarnia nas zaduma...
wpadli Marta z Mateuszem - pograliśmy trochę w kosza... a poza tym, ciągle gramy w szachy, bo leżą na stoliku w salonie, więc przy śniadaniu, kolacji, kawie, podwieczorku, można rozegrać partyjkę. sonię interesują tylko dziewczyny i ciągle pyta, która to dziewczyna i się rusza królową, ale że sama chodzi na szachy, to poznała trochę reguł i szpanuje.
ja ostatnio ograłem tatę!
koszykówka z Martą i Mateuszem

szachistka

gram

mecz
chodzę do tej szkoły i ciągle poznaję nowe literki :) w sumie to fajne i interesujące: wolę czytać te literki niż je pisać w zeszyciku, ale jak się bawię z Sonią, to znakomicie kaligrafuję. Testuję Soniutkę ze znajomości liter pisanych i bardzo mnie ostatnio zdenerwowała, bo wszystkie dobrze odgadywała!
to słoneczko "PIĘKNIE" to 6

biedny misiu

zdrowa rodzina

wczoraj byliśmy z klasą w ZOO na lekcji przyrodniczej o małpach. bardzo mi się podobało i ciekawe, że te małpy w kosmos sobie latały. bardzo byłem ciekaw, czy wszystkie zwierzęta mogłyby polecieć w kosmos. wymieniałem nazwy małp, które zapoznałem wczoraj i dziś bawiliśmy się w Sonią w małpy, ja byłem gorylem a ona szympansem....tata został makakiem :)

1 Comments:

Anonymous Anonimowy said...

Trzymaj się Niko, jeszcze Cię pewnie siostra nie raz zaskoczy....podkrada "bezczelnie" Twoją wiedzę !!! Dobrze, że Ty zaskakujesz Tatę !
No i w kosza na pewno masz przewagę !

2:49 PM  

Prześlij komentarz

<< Home