maddox

czyli jakiego imienia nie mozna w Polsce zarejestrowac

piątek, października 28, 2011

"PIĘKNIE"

to jest teraz najbardziej oczekiwane hasło związane ze szkołą.
w tym tygodniu przekroczyłem wszelkie granice, dostałem cztery szóstki "PIĘKNIE":

  • za zadanie domowe z kaligrafii [półtoragodzinna sesja z mamą poświęcona literce Y, y, To domy. To dymy],
  • za kolejne zadanie domowe [tylko 45 min.] poświęcone literce U, u, Ule to malutkie domki., za ćwiczenia kaligraficzne w zeszycie na lekcji [znów literka U - jak widać, tę literkę mam pięknie opanowaną] 
  • za wiersz [mieliśmy konkurs wiersza w klasie, nauczyłem się Straszydełka i byłem z siebie bardzo zadowolony i moja recytacja podobała mi się najbardziej [grunt to zadowolenie z własnego występu i z siebie].

dla uzupełnienia tego rejestru, pani pozwoliła mi już pisać PIÓREM!!!! pnę się w górę na drabinie kaligraficznej kariery. mama i tata są strasznie ze mnie dumni, ja też oczywiście jestem z siebie dumny!

3 Comments:

Anonymous Anonimowy said...

Wielkie gratulacje !!! babcia Asia też jest z Ciebie bardzo dumna - jak zwylke zresztą !!!!
A co do literki "U" - to jednak miałam rację ( tzn jednak umiem pisać....)w moich ćwiczeniach elementarzowych ( zeszyt 1 Mariana Falskiego z 1959 roku...) małe "u" jest "okrągłe" - od samego początku,od pierwszej laseczki... ma się jednak tę pamieć !
Ciekawe, kiedy to zmienili....

9:51 AM  
Blogger Ola said...

poproszę o zdjęcia kaligrafii :)
i nie odpowiedziałeś mi czy rysujesz szlaczek po każdym ćwiczeniu

8:13 AM  
Blogger maddox said...

szlaczki jakieś są!
zdjęcie będzie po południu!

10:24 AM  

Prześlij komentarz

<< Home