maddox

czyli jakiego imienia nie mozna w Polsce zarejestrowac

sobota, lutego 18, 2012

idą goście...

robię sam ciasto czekoladowe.
pierwsze w moim życiu ciasto czekoladowe.
co więcej, jest to najlepsze ciasto czekoladowe, jakie mama jadła w życiu, a na pewno najlepsze, jakie wyszło z jej piekarnika. no i jest to najlepsze ciasto, jakie ja jadłem - oczywiste!
ciekawe jest, że przepis wzięliśmy z mojego podręcznika do I klasy z czytanki do głoski "CZ" [cz jak czekolada, więc ciasto czekoladowe]. musiałem najpierw przeczytać dokładnie czytankę, po czym zrobić listę zakupów, co byśmy mogli nabyć odpowiednie produkty. tak więc sam osobiście przeczytałem przepis, zrobiłem listę zakupów, do której dopisałem jeszcze - za wskazówką mamy - czosnek [już nie do ciasta], keczub [też nie do ciasta] oraz jeszcze kilka produktów. w sklepie musiałem wielokrotnie odczytywać moją listę i sprawdzać, czy już wszystkie produkty są w koszyku.
świetnie się spisałem - kupiliśmy wszystko, co było na liście, a nawet więcej :)

ekipa kuchenna

wieśniareczka i kowboj

kucharz pełną gębą
oto produkt końcowy mojej sobotniej aktywności:
pyszne ciasto czekoladowe

2 Comments:

Anonymous Anonimowy said...

U la la jak pieknie! Czekolada gora! Smacznego!!! tez bym kawalatek zachachmecila...tak pysznie wyglada.

5:57 PM  
Anonymous Anonimowy said...

Ciasto było przepyszne!!! Brawo Niko! :)

8:19 PM  

Prześlij komentarz

<< Home