maddox

czyli jakiego imienia nie mozna w Polsce zarejestrowac

niedziela, lutego 19, 2012

Sonia 5 lat stara

nie mogłem się od kilku dni doczekać, kiedy nadejdzie DZISIAJ. kiedy tylko nabyłem przy mamy pomocy prezent urodzinowy dla Soniusi, koniecznie chciałem od razu jej wręczyć, gdyż to strasznie trudne tak czekać z prezentem, którego nie można ofiarować.
najpierw powiedziałem Soni, że mam prezent, potem pokazałem, w której szufladzie jest schowany, potem w końcu pokazałem jej ten prezent, ale dopiero DZIŚ go wręczyłem.
Soniutka dostała ode mnie dwa chomiczki, jeden ma irokeza [dziewczyna: Justysia], a drugi to chłopak: Julian. same chodzą, zawracają i się przytulają i jeszcze się całują. aaa, i jeszcze bez przerwy gadają po angielsku i po chomikowemu :) sonia uważa, że po angielsku i po polsku, ja twierdzę, że po chomikowemu. nie ma tu zgodności między nami.
cztery zdechłe chomiczki

a poza tym, na marginesie wyczekiwania na gości popołudniowych, składamy naszemu kuzynowi Kamranowi serdeczne życzenia z okazji dwóch lat które to dziś kończy. my aktualnie czytamy Pippi Långstrump vel Pończoszanka, więc będziemy mieli wspólne tematy do rozmów :)

3 Comments:

Blogger Ola said...

Wszystkiego najlepszego kochanej Soniusi, może Kamyczek się odważy i zaśpiewa jej później STO LAT przez telefon!

11:27 AM  
Anonymous Anonimowy said...

Kochanej Sonince - na razie "korespondencyjnie" zdrowia, szczęścia i samych sukcesów - czyli tak trzymać dalej !
Do zobaczenia ( i ściskania) po południu !!!

12:09 PM  
Blogger Ola said...

dziękujemy za życzenia, solenizant zmęczył się skakaniem i śpi

9:18 PM  

Prześlij komentarz

<< Home