maddox

czyli jakiego imienia nie mozna w Polsce zarejestrowac

czwartek, maja 17, 2012

zawody sportowe

ja również muszę się pochwalić własnymi osiągnięciami sportowymi. zostałem wytypowany jako jeden z pięciu najlepszych chłopców w klasie na zawody sportowe i będę rywalizował z skoku w dal, biegu oraz w rzucie piłeczką palantową. byłem jedynym dzieckiem w klasie, które wybiło się z deski przy skoku w dal... a to wszystko dlatego, że ćwiczyłem w Trzebnicy przed Żądłem Szerszenia na boisku, gdzie był skok w dal i tata mnie instruował, jak mam się wybijać i jak mam daleko skakać. to dlatego umiałem. nie wiem, kiedy będą zawody, ale powiem.

1 Comments:

Anonymous Anonimowy said...

Wielkie gratulacje ! koniecznie podaj termin i miejsce zawodów - przyjdę Ci kibicować !!! życzę sukcesów !

2:00 PM  

Prześlij komentarz

<< Home