maddox

czyli jakiego imienia nie mozna w Polsce zarejestrowac

poniedziałek, września 24, 2012

Krynica Zdrój - wspomnienie wakacji

miałem w tym roku fantastyczne wakacje z dziadkiem Jurkiem w Krynicy Górskiej. pojechaliśmy tym razem w góry i bardzo nam się podobało. oto fotoreportaż z naszych działań w górach. robiłem bardzo dużo ciekawych rzeczy, zostałem wspinaczem linowym, a także saneczkarzem, że nie wspomnę o modelowaniu, by uzyskać swój wspaniały portret. Moja koleżanka Jagoda była również w tym czasie w Krynicy u swojej babci i zrobiłem jej sesję zdjęciową, której namiastkę przedstawiam poniżej.

w kolejce górskiej

na górze




modeluję do portretu

park linowy






z Nikiforem


zjazdy saneczkowe





z moim dziadkiem Jurkiem i z moją koleżanką Jagodą

zdjęcie Jagody z Nikiforem


modelka mi pozuje


Jagoda

1 Comments:

Anonymous Olanglia said...

co za wspaniale wakacje!! Jest co wspominac, jest !

8:42 PM  

Prześlij komentarz

<< Home