maddox

czyli jakiego imienia nie mozna w Polsce zarejestrowac

czwartek, listopada 29, 2012

lwów

jest takie miasto, co zwie się Lwów...



śpiewamy bez ustanku, ja, Sonia, mama...
Sonia wchodzi do przedszkola z pieśnią na ustach, ja idę po ulicy i sobie śpiewam.
uczyłem się w szkole, na apel dla Lwowiaków - bo moja szkoła jest imienia Orląt Lwowskich, więc jestem dobrze wyedukowany w tej kwestii.

wiem, co to mogiła. wiem, kto to batiary.
Sonia płakała na początku bardzo podczas tej piosenki, ale potem już nie płakała.

ja bym chciał pojechać do Lwowa, może kiedyś pojadę.

4 Comments:

Blogger Ola said...

no bo smutna ta piosenka...

11:04 PM  
Blogger Ania said...

oj to z grubej rury dzieciom szkoła zapodała...

11:23 AM  
Blogger maddox said...

tak, polska jest bardzo patriotyczna.

11:38 AM  
Anonymous Anonimowy said...

I dobrze, że szkoła tak "zapodała"..w końcu to (jeszcze) polska szkoła ! ale jeden fragment w tekście bym zmieniła - bo jednak ważne z kim walczyli....z historii trzeba wyciągać wnioski !

2:40 PM  

Prześlij komentarz

<< Home