maddox

czyli jakiego imienia nie mozna w Polsce zarejestrowac

poniedziałek, grudnia 17, 2012

liebster blog

(Wyróżnienie Liebster Blog otrzymywane jest od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawane dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechniania. Osoba z wyróżnionego bloga odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę, która blog wyróżniła. Następnie również wyróżnia 11 osób (informuje je o tym wyróżnieniu) i zadaje 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, z którego otrzymało się wyróżnienie. Read more:http://szeptywmetrze.blox.pl/html#ixzz2EDct5axX)

ciocia Ola mnie wytypowała i odpowiadam:

1. Twój ulubiony sposób wieczór: książka, film, impreza, we dwoje, komputer? Z kim? Jak często tak spędzasz?
LEGO - sam

2. Czy jest ktoś kto jest dla Ciebie wzorem, który podziwiasz i chcesz naśladować? Kto to jest?

hmmm, chyba tata!

3. Jeśli mógłbyś/mogłabyś żyć w dowolnym miejscu i czasie, co byś wybrał(a) i dlaczego?

wybrałbym wakacje: nie ma szkoły, jest ciepło i mam luz. mogą być KASZUBY.

4. Jakie języki once cię interesują, jakie znasz, jakich chciał(a)byś się nauczyć (i dlaczego)?

uczę się angielskiego, uczyłem się hiszpańskiego, poznaję słówka z różnych języków, ale generalnie języki mnie nie interesują.

5. Masz podzielną uwagę czy raczej skupiasz się na jednej rzeczy w danym momencie?

mam bardzo podzielną uwagę, mogę leżeć i słuchać muzyki w jednym czasie!

6. Jeśli byś mógł/mogła (jeszcze raz) wybrać zawód/pracę, nie bacząc na obecne ograniczenia, co by to było?

ja dopiero wybieram zawód. ale już wybrałem. będę chemikiem albo archeologiem.

7. Hobby: co robisz w czasie kiedy nie pracujesz i nie wypełniasz domowych obowiązków? Jest coś co chciałbyś robić a na co brakuje ci czasu?

buduję z lego, projektuję meble, rysuję komiksy, jeżdżę na rowerze, biegam z mamą, tarzam się po meblach, robię przemeblowanie w pokoju

8. Z jakich Twoich osiągnięć jesteś najbardziej dumny/dumna?

jestem dumny z mebli dla Paddingtona, jakie wyprodukowaliśmy z tatą oraz jestem dumny, że się 2 MIESIĄCE TEMU nauczyłem jeździć na rowerze bez trzymanki

9. Czy jest coś czego żałujesz, że zrobiłeś/zrobiłaś (albo czego nie) - czy chciał(a)byś czasem cofnąć czas, żeby zrobić od nowa?

niczego nie żałuję!

10. Jakie jest Twoje życiowe motto? aka podaj ulubiony cytat :)

...

11. Kto u Ciebie rozdaje prezenty 6 grudnia, a kto 24 grudnia? :)

mama i tata, wiadomo!!