maddox

czyli jakiego imienia nie mozna w Polsce zarejestrowac

poniedziałek, grudnia 03, 2012

miś paddington/ P.B.

jestem wielkim fanem misia Paddingtona. czytuję jego historie i bardzo mnie śmieszą. sam Miś jest bliski mojemu sercu i świetnie rozumiem jego osobowość. ostatnio się tak szczęśliwie złożyło, że spełniły się moje marzenia i zostałem obdarowany pluszaczkiem Paddingtonkiem. jednakże niedługo potem podjąłem decyzję, że P.B. [Paddington Bear] - jako posłaniec z najdalszych zakątków Peru nie może u mnie mieszkać wśród pozostałej zwykłej zwierzyny. dedykowałem więc dla niego część mojego regału [byłem do tego stopnia oddany Paddingtonowi, że zrobiłem porządek na dwóch półkach regału, z których usunąłem nietykalne dotychczas kartony i stosy śmieci, dawno sugerowane mi do wyrzucenia], by zrobić tam mieszkanko dla Misia Paddingtona. 
Zaczęło się od tego, że samodzielnie zaprojektowałem mu dwupoziomowe mieszkanie z odpowiednim umeblowaniem. zrobiłem też projekty mebli, które przewidziałem do produkcji. Produkcja mebli została uruchomiona, dzięki wsparciu taty, który pomógł mi urealnić moje pierwotne projekty i zweryfikować je tak, by gotowe meble były dla Misia odpowiednie wielkością oraz użytecznością.
Taśma produkcyjna została uruchomiona, projekty, plany, zakupy i wykonanie skutkowało tym, że P.B. dostał swoje piękne prawdziwe łóżko, a z pomocą Babci Danusi, otrzymał również niewybredną pierzynę i poduszkę. naprawdę wygodnie mu się śpi w jego łóżeczku, pod kołderką...   
teraz pora na kontynuację produkcji, by miał gdzie składować swoją walizkę i swoje książki, a także gdzie jeść swoją marmoladę.


sypialnia Misia Paddingtona


P.B. w swoim łóżeczku

Sonia też zapragnęła udomowić swojego misia i pieska, zrobiła im piękną sypialnię, a jej pościel ma dodatkowo motywy dziewczyńskie, co widać na załączonym zdjęciu. tyle, że jej pluszaki śpią jeszcze na klepisku, bo jeszcze nie zdążyliśmy wyprodukować łóżeczka dla nich. wszystko przed nami!

soniowa sypialnia

2 Comments:

Blogger Ania said...

no i cudnie :)

8:43 PM  
Blogger Ola said...

Maddoxiu, zaprosiłam cię do blogowej zabawy, tutaj masz pytania:
http://polskapakistansverige.blogspot.se/2012/12/liebster-blogi-rozdane.html (wszystko jest tam wyjaśnione)

6:04 PM  

Prześlij komentarz

<< Home