maddox

czyli jakiego imienia nie mozna w Polsce zarejestrowac

sobota, stycznia 05, 2013

kartonowa przyszłość

"nie będą pstrykał na kompie. będę pakował paczki." - to moje nowe hasło wyrażające mą ideologię związaną z planowaną karierę zawodową. poniekąd w niepamięć poszła kariera chemika i archeologa, na pewno na ten moment... gdyż po ostatniej wizycie w pracy u rodziców, po spędzeniu kilku miłych godzin w magazynie, gdzie Szef Magazynu obiecał mi pracę, jak dorosnę [już w zasadzie jestem duży!], wizja mojej kariery zaczęła jawić się kartonowo.
strasznie lubię zamykać kartony, bardzo szybko obsługuję dyspenser, robienie paczek to fascynująca robota. no i jeszcze te wózki widłowe - to jest wizja raju...

sonia w swoim biurze

tylko NIKODEM. STOP.

ogródek

2 Comments:

Blogger Ola said...

babcia Asia ma trochę kartonów, zostały po świętach, może jej zbudujecie balkon? :D

10:35 PM  
Anonymous Anonimowy said...

zawsze gdzieś w podświadomości wiedziałam, że te wszystkie drogie klocki lego itp. są ZAMIAST kartonów ! bo przecież to z nimi jest najlepsza zabawa !!! tylko trzeba mieć obszerną chatkę - tu problem ! to zyczę owocnego budowania !!! no i czekam na balkon !

1:41 PM  

Prześlij komentarz

<< Home