maddox

czyli jakiego imienia nie mozna w Polsce zarejestrowac

środa, stycznia 02, 2013

święta 2012

pojechaliśmy do domku w lesie, by świętować, by odpocząć oraz zmienić klimat. klimat zmieniliśmy na iście alpejski, jak przystało na okolice Wolsztyna. oprócz wspaniałej wspinaczki, delektowałem się nowoczesną pływalnią, która miała super zjeżdżalnię oraz jacuzzi [lubię wygrzać się w bąbelkach, trzeba przyznać uczciwie]. w pięknym centrum sportowym Fala Park nad brzegiem jeziora, w przerwach między zdobywaniem szczytów, oglądałem, jak ludzie grają w kręgle - fascynujące! a po zażyciu aktywności fizycznej w liczbie około 3 godzin, korzystałem z nowoczesnej łaźni [darmowa kąpiel - ważna sprawa] oraz ze wspaniałego pokoju ciepła, zwanego sauną. zainspirowała mnie dogłębnie i zaplanowałem, że mój nowy pokój urządzę jak saunę ;-) bardzo praktycznie: nie będę musiał nigdzie chodzić, bo będę mieszkał w saunie.

Fala Park, Wolsztyn
zdobywam szczyty. mierzę wysoko. trzeba.

wspinaczka alpejska

na ściance
przemierzam szlaki turystyczno-spacerowo-biegowe. z dorodnym kijem.

nad jeziorem, jak widać
 budujemy szałasy z sonią, abi i benem na naszych wyprawach do lasu.
dzieci w szałasie

4 Comments:

Blogger Ania said...

ale fajne miejsce na zmiane klimatu! tam się też mieszka czy tylko aktywnie czas spędza?

12:02 PM  
Blogger maddox said...

tam się też mieszka.
można mieszkać we wiosce nad jeziorem - tak jak my [choć tam głównie domki letniskowe i poza sezonem cudowne pustki], ale Wolsztyn to najnormalniejsze w świecie cudne miasteczko: domy, kamieniczki, bloki, sklepy, butiki, szkoła muzyczna, ratusz, pałac, fabryka Firestone i inne zakłady produkcyjne, normalne życie...

9:45 AM  
Blogger Ania said...

"tam" miałam na myśli Fala Park.
To że się w Wolsztynie mieszka to się domyśliłam ;) A z Twoich opisów wynika, że mieszka się cudnie :)

10:08 PM  
Blogger maddox said...

LOL :)
można mieszkać w godzinach 7:00 - 23:00, chyba że się zakamuflujesz w saunie albo w kabinie prysznicowej albo dobrze ukryjesz w kulkach dziecięcych.
poza tym jednak jest to li i jedynie centrum sportowo-rekreacyjno-kulinarne. wypas.

10:33 PM  

Prześlij komentarz

<< Home