maddox

czyli jakiego imienia nie mozna w Polsce zarejestrowac

środa, stycznia 16, 2013

zdjęcia i filmiki

nowa pasja mnie naszła. pasja cyfrowa, acz niezwiązana z matematyką [tę pasję mam od dawna]..
biorę aparacik i cykam fotki, ale co więcej - lepsze od robienia zdjęć jest kręcenie filmów. i tym właśnie się zajmuję... kiedy wstanę bladym świtem, bo usłyszę trzask zamykanych za mamą drzwi, która poszła biegać, schodzę na dół, otulam się kocykiem [bo jestem kocykowcem, taka cecha, po mamie], chwytam aparat i jestem w swoim świecie. kiedy mama wraca, dom wciąż śpi [sonia zamieniła się w porannego śpiocha, po tacie], a ja mam już kilka ujęć i kilka filmików. nie zniechęca mnie komunikat "wymień baterie", ignoruję go, bo przecież dalej działa... jednak do czasu... potem rozkręcam zabawki w poszukiwaniu pełnych baterii i zabawa wciąż trwa.
zrobiłem prezent dla Soni



moja robo-szczotka



karmink od dziadka Jurka

robot

pudełko, które sam zrobiłem na lekcji majsterkowania w Castoramie


1 Comments:

Anonymous Anonimowy said...

A jakie stworzenia karmicie w tym karmniku ? (domowe ?) czy też jest zainstalowany na dworze ?

12:03 PM  

Prześlij komentarz

<< Home