maddox

czyli jakiego imienia nie mozna w Polsce zarejestrowac

poniedziałek, maja 27, 2013

matki dzień

nasza kochana mama miała swoje święto i obdarowaliśmy ją hojnie buziaczkami, uściskami oraz występami. co prawda, do tej pory, tylko w Soni osobie, ale na moją osobę jeszcze przyjdzie pora!! zbyt dużo atrakcji skumulowanych w jednym czasie to doprawdy zbyteczna radość.

Syreny:







po występach odnalazłem swoje miejsce w piachu. jednak blisko mi do piachu ;-)
a do tego, jaki profesjonalny sprzęt!!! porządziłem sobie równo - nikt mi nie przeszkadzał, nikt mi nie rozkazywał ani mnie nie ustawiał, bo byłem SAM, tak jak najbardziej lubię!


Sonia na traktor!!


1 Comments:

Anonymous Urszula Banaszek said...

Kinguś, świetne macie dzieciaki :) Pozdrawiam

9:11 AM  

Prześlij komentarz

<< Home