maddox

czyli jakiego imienia nie mozna w Polsce zarejestrowac

niedziela, października 06, 2013

chomiczek

bardzo chcę mieć chomiczka. wczoraj spędziłem pół dnia z Franiem, a oni mają chomiczka. i całkowicie zwariowałem na jej punkcie... MILI... bawiliśmy się pysznie z Franiem i Mili.. zbudowaliśmy dla niej skejtpark i trenowaliśmy ją na komandosa.


teraz usiłuję przekonać rodziców, że to TYLKO 14 ZŁOTYCH!!!!!!

rodzice nie są tacy optymistyczni, nie wiem, czy 14 zł to za dużo za chomiczka???? ale powiedziałem, że kupię go/ją za moje własne pieniądze... wciąż nie skierowali swych kroków do sklepu zoologicznego, ale powiedzieli, że wrócimy do tematu po przeprowadzce... jest więc nadzieja na własnego chomiczka, a może nawet na parkę.... bo fajnie by było mieć dziewczynę i chłopaka i zająć się hodowlą chomiczków i potem sprzedawać młode chomiczki z naszej stadniny.
sonia zaproponowała imię Łatka/Łatek a ja Szaruś/Szarusia...
zobaczymy, co z tego wyniknie. czy uda nam się przekonać rodziców do tej wspaniałej inwestycji?

3 Comments:

Anonymous ciocia Gosia said...

popieram zakup chomiczka:)dołożę się finansowo do zakupu zwierzęcia albo zasponsoruję karmę na rok:)Będę przychodzić w odwiedziny.

10:03 PM  
Blogger Ola said...

może lepiej pograjcie w SuperFarmera aka Hodowlę Zwierzątek aka OldMacdonalda...

z takim chomiczkiem nie da się pogadać, a tylko trociny trzeba wymieniać

Twoja mama i ja miałyśmy świnkę morską, to taki większy chomik, i nigdy więcej

9:12 AM  
Blogger maddox said...

superfarmer to już zamierzchła przeszłość ;-) to gra dla maluszków a nie dla nas!

ale ja mam wspaniałe pomysły na trenowanie chomiczka i uczynienie z niego super-kaskadera...
a przy okazji ojca wielodzietnej rodziny :-)

9:22 AM  

Prześlij komentarz

<< Home