maddox

czyli jakiego imienia nie mozna w Polsce zarejestrowac

poniedziałek, października 14, 2013

święto edukacji

nie ma szkoły, gdyż święto narodowej edukacji zagościło w naszym kraju. z tego tytułu, mama zrobiła mi dzień edukacji domowej!!!
skończyłem czytać lekturę [o psie], zrobiłem masę zadań z matematyki, pojeździłem trochę na rowerze, pograłem na komputerze w zadania matematyczne, kilka godzin spędziłem w parku, gdzie zbierałem liście, wspinałem się na drzewo, spacerowałem, oglądałem popołudniową emisję pergolowego show "woda+muza"... cieszyłem się cudownym dniem!








wolny poniedziałek miałem tylko ja, gdyż soni instytucja pracowała, ale po opuszczeniu jej progów, mogliśmy udać się na długie szwędanie po parku.
dołączyła do nas ciocia Agunia z głębokimi zasobami cukierkowymi, jednak pod okiem mamy wydzielanymi dość skromnie [jak na nasze oczekiwania].
na koniec dnia edukacji domowej: trening basenowy z panią Krysią, jak co tydzień w poniedziałki.
udało mi się lotem błyskawicy trafić z basenu pod suszarkę, co rodzice mocno pochwalili. kakałko z termosika smakowało lepiej niż zwykle!

1 Comments:

Anonymous Anonimowy said...

Soninka chyba z winobluszczem pięciolistkowym i pęcherznicą kalinolistną ??? moja krew....

8:31 PM  

Prześlij komentarz

<< Home