maddox

czyli jakiego imienia nie mozna w Polsce zarejestrowac

piątek, lipca 11, 2008

klucznik

jaki ten swiat byłby ubogi, gdyby nie było na nim kluczy! wie to najlepiej moja sonia.
stąd, gdy tylko usłyszy hasło: "idziemy na rower", staje pod skrzyneczką z kluczami i wywołuje klucze do garażu i trzeba jej dać klucze, bo inaczej nie ma życia, a wtedy ona biegnie czem prędzej przez ogródek do garażu i otwiera...
1.klucznik biegnie
szybciej, szybciej
2. klucznik otwiera
wreszcie!
3. klucznik jest klucznik
jestem

4 Comments:

Anonymous Anonimowy said...

A Ty tez lubiles klucze (link), widac rodzinne ;)
http://maddoxiu.blogspot.com/2005_09_01_archive.html

1:59 PM  
Anonymous Anonimowy said...

ten link to po prostu wrzesien_2005, fascynacje :)

2:00 PM  
Blogger maddox said...

bo to jest ten
link

4:40 PM  
Blogger maddox said...

tylko że ja miałem jeden rok, jak się fascynowałem kluczami... a sonia ma więcej - zacofana jakaś.
i sonia nie może chrupków kukurydzianych, bo ma alergie.
ja - za to - mogę! hehe, jest coś, co ja mogę jeść, a sonia nie może!

4:42 PM  

Prześlij komentarz

<< Home